Skip to content

Klachten OV direct doorgeven met app

15 oktober 2013

Ontwikkelaar DoodleSoft heeft de iPhone-app ‘OV Melding’ ontwikkeld. Met deze app is het mogelijk een klacht, vertraging of andere melding door te geven aan vrijwel alle vervoerders in Nederland; van de grote vervoerders wordt alleen de HTM niet ondersteund.

De vervoerders worden getoond op basis van het aantal meldingen; de NS hebben op dit moment de meeste meldingen gekregen en staan bovenaan in de lijst. Een melding kan overal over gaan. De app vraagt zoveel mogelijk gegevens in te vullen, waarna direct een melding naar de klantenservice van de betreffende vervoerder wordt verzonden.

De vervoerders hebben zelf overigens niets met de app te maken. De app is te downloaden vanuit Apple’s App Store.

Advertenties
No comments yet

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s