Skip to content

Qbuzz kampt met problemen uitchecken

10 december 2012

Qbuzz heeft zondag en maandag problemen gehad met de OV-chipkaartapparatuur. Daardoor kon een enkele groep klanten, vooral houders van een NS-voordeelurenabonnement reizend op saldo, niet uitchecken en heeft men noodgedwongen tot het eindpunt van de bus, en dus teveel betaald.

Het probleem zat in de software van de apparatuur. Qbuzz past de software in de nacht van maandag op dinsdag aan waardoor de storing dinsdagochtend opgelost moet zijn. Reizigers die teveel hebben betaald kunnen een restitutieformulier invullen op de website van de vervoerder. Qbuzz belooft de restitutieaanvragen omtrent dit probleem met spoed in behandeling te nemen.

 

Advertenties
No comments yet

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s